Excelent!! Testat pe un Rover 75, a stat masina 2 zile pe cric pana a primit etrier nou, nu s-a lasat nici 1 cm macar. Merita toti banii,foarte ieftin chiar, destul de masiv si greu, si cutia excelenta.Am citit comentariile cu dopul, mie unul mi se pare inutil. Am rugat la telefon sa se ambaleze mai bine deoarece vazusem comentariile cu cutiile spartela curierat, si l-am primit impachetat super. Nota 10+ !!
Azi am primit cricul si am zis sa-l probez pe un SUV de 1,6t cu garda ceva mai inalta. Ridica destul de repede si din putine actionari, dar....pe ultima portiune de ridicare imi impingea masina in lateral....in total cam 10-15 cm...asta mi-a dat un sentiment de nesiguranta. Mentionez ca testul l-am facut in garaj pe gresie...nu in panta, nu pe pietris. Poate nu stiu eu sa pozitionez cum trebuie cricul....nu stiu ce sa zic...Treaba cu tamponul de cauciuc de care se plange lumea....nu stiu ce sa zic...rozeta de sprijin are niste canturi de fixare...pai eu daca nu fixam lonjeronul in acele canturi, cand masina a inceput deplasarea laterala...daca era pe acel dop de damigeana, cred ca imi sarea de pe cric cu consecintele de rigoare!!!
As dori totusi cateva sfaturi de a inalta cativa centimetri acest cric....avand in vedere ca la SUV-ul meu imi trebuie cam 37 cm de la sol.Multumesc anticipat !!!
Masina se misca un pic cand o ridici, dar nu va cadea de pe cric. Eu cand ridic masina in garaj pe gresie pun sub cric un covoras si asa limitez mult alunecarea. De asemenea, va recomand cu caldura sa asigurati masina cu niste cale de roti sau pietre in partea diametral opusa ridicarii (de exemplu daca ridicati roata stanga-fata puneti la roata dreapta-spate 2 cale/pietre/lemne). E mult mai sigur asa, masina nu se va mai misca. Eu mi-am taiat o bucata de lemn in doua pe diagonala si au rezultat 2 cale triunghiulare perfecte pentru asa ceva. Apropo de dopul de damigeana, stai linistit ca nu o sa sara masina de pe cric din cauza lui, ca se preseaza din cauza greutatii. Dopul este bun sa nu-ti strici vopseaua de pe prag sau chiar pragul (tabla) atunci cand ridici masina.
impinge in lateral masina dar rotile nu se misca? uneori e normal cand nu e centrat corect, rotile sa se mai dupa putin sub masina sau in afara ei.
ca sa il inalti ai 2 variante, pui tot cricul pe ceva mai inalt (dale de beton, de lemn dur)su pui ceva doar in capul lui.
#7 Trimis de gmx (neverificat) la Mie, 22/05/2019 - 22:15
masina avea trasa frana de mana? sau eventual bagata si in viteza...
daca ai si opritoare la roti n-ar trebui sa fie probleme... totusi cricul ridica pana la 359 mm nu 370 mm cat ai avea nevoie, dar poti face o mica adaptare ca sa-ti ridice mai mult ....
Comentarii
Un film sau ceva cu
Un film sau ceva cu intretinere ?? Ce tip de ulei trebuie ?? Cum se completeaza cu ulei ??
Orice tip de ulei hidraulic,
Orice tip de ulei hidraulic, în speță, H46 sau H50, dacă nu este recomandat altceva în instrucțiunile cricului.
Excelent!! Testat pe un Rover
Excelent!! Testat pe un Rover 75, a stat masina 2 zile pe cric pana a primit etrier nou, nu s-a lasat nici 1 cm macar. Merita toti banii,foarte ieftin chiar, destul de masiv si greu, si cutia excelenta.Am citit comentariile cu dopul, mie unul mi se pare inutil. Am rugat la telefon sa se ambaleze mai bine deoarece vazusem comentariile cu cutiile spartela curierat, si l-am primit impachetat super. Nota 10+ !!
Azi am primit cricul si am
Azi am primit cricul si am zis sa-l probez pe un SUV de 1,6t cu garda ceva mai inalta. Ridica destul de repede si din putine actionari, dar....pe ultima portiune de ridicare imi impingea masina in lateral....in total cam 10-15 cm...asta mi-a dat un sentiment de nesiguranta. Mentionez ca testul l-am facut in garaj pe gresie...nu in panta, nu pe pietris. Poate nu stiu eu sa pozitionez cum trebuie cricul....nu stiu ce sa zic...Treaba cu tamponul de cauciuc de care se plange lumea....nu stiu ce sa zic...rozeta de sprijin are niste canturi de fixare...pai eu daca nu fixam lonjeronul in acele canturi, cand masina a inceput deplasarea laterala...daca era pe acel dop de damigeana, cred ca imi sarea de pe cric cu consecintele de rigoare!!!
As dori totusi cateva sfaturi de a inalta cativa centimetri acest cric....avand in vedere ca la SUV-ul meu imi trebuie cam 37 cm de la sol.Multumesc anticipat !!!
Masina se misca un pic cand o
Masina se misca un pic cand o ridici, dar nu va cadea de pe cric. Eu cand ridic masina in garaj pe gresie pun sub cric un covoras si asa limitez mult alunecarea. De asemenea, va recomand cu caldura sa asigurati masina cu niste cale de roti sau pietre in partea diametral opusa ridicarii (de exemplu daca ridicati roata stanga-fata puneti la roata dreapta-spate 2 cale/pietre/lemne). E mult mai sigur asa, masina nu se va mai misca. Eu mi-am taiat o bucata de lemn in doua pe diagonala si au rezultat 2 cale triunghiulare perfecte pentru asa ceva. Apropo de dopul de damigeana, stai linistit ca nu o sa sara masina de pe cric din cauza lui, ca se preseaza din cauza greutatii. Dopul este bun sa nu-ti strici vopseaua de pe prag sau chiar pragul (tabla) atunci cand ridici masina.
impinge in lateral masina dar
impinge in lateral masina dar rotile nu se misca? uneori e normal cand nu e centrat corect, rotile sa se mai dupa putin sub masina sau in afara ei.
ca sa il inalti ai 2 variante, pui tot cricul pe ceva mai inalt (dale de beton, de lemn dur)su pui ceva doar in capul lui.
masina avea trasa frana de
masina avea trasa frana de mana? sau eventual bagata si in viteza...
daca ai si opritoare la roti n-ar trebui sa fie probleme... totusi cricul ridica pana la 359 mm nu 370 mm cat ai avea nevoie, dar poti face o mica adaptare ca sa-ti ridice mai mult ....
Oare e suficienta inaltimea
Oare e suficienta inaltimea de ridicare pentru schimbarea rotilor la un Hyundai Tucson 2019.Multumesc
Inaltime H: 89 - 359 mm
Inaltime H: 89 - 359 mm
pune cricul masinii si scoate o roata, masoara cat ai ridicat si compara.
calitate foarte buna, iar ca
calitate foarte buna, iar ca marime e foarte mare, e asemanator cu cele folosite la vulcanizari. vine cu o-ring-uri de rezerva in cutia de transport.