Sistem de frânare
- frâne clasice
- Frâne ABS
- frâne pneumatice
- conducte de frână
- servomecanismul sistemului de frânare
Deaerarea etrierelor de frână
Asigurați-vă că rezervorul de egalizare al sistemului de frânare este umplut cu lichid de frână la valoarea nominală
volum.
Deaerarea trebuie executată în conformitate cu următoarea ordine:
- pompa de frânare, dacă este echipată cu o supapă de aer de purjare;
- etriere de frână de la cel mai aproape de, la cel mai îndepărtat de pompa de frânare.
Conectați furtunul elastic scurt la conectorul situat în partea inferioară a capacului rezervorului pompei.
Închideți rezervorul pompei cu capacul.
Conectați furtunurile elastice lungi la conectorii capacului. Conectați capătul unuia dintre furtunurile lungi la pompă, iar capătul celeilalte la supapa de aer de purjare (montare grăsime) a etrierului de frână.
Utilizați adaptorul dacă este necesar.
Împingeți maneta pompei de 10-15 ori, astfel încât să generați presiune negativă în rezervorul pompei.
Deschideți supapa de aer de purjare cu 1 / 4-1 / 2 de rotație, astfel încât rezervorul pompei să fie umplut cu lichid în sus până la aproximativ 5 cm. Strângeți supapa de aer de purjare.
Deconectați furtunul pompei de la supapa de aer de purjare; procedura de dezaerare a fost încheiată.
Înainte ca procedura de aerisire să se repete pe o altă etrieră, goliți rezervorul pompei de
lichidul de frână și umpleți lichidul de frână în sistemul de frânare la nivelul nominal.
#6 Trimis de cristian.boboi la Sâm, 03/03/2018 - 14:51
Am inteles!
Va multumesc!
Daca nu erau conditiile meteo nefavorabile ajungea ieri. Per-total sunt multumit de calitatea produsului si de livrare!
Toate bune!
#8 Trimis de cristian.boboi la Sâm, 03/03/2018 - 14:14
Buna ziua!
Am comandat in data de 28.02.2018 aceasta pompa. Astazi a ajuns!
Singura problema pe care o am, este ca indicatorul nu sta exact pe 0. e putin in dreapta, pe prima linie alba de la BAR. Este vreo problema?
#9 Trimis de MagazinulCuScule.ro la Sâm, 03/03/2018 - 14:35
Buna ziua, este normal sa va afiseze mai mult de 0 pentru ca exista presiunea atmosferica. La momentul scrierii acestui comentariu, spre exemplu, in locatia noastra, presiunea atmosferica este de 723 mm Hg care inseamna 723 * 3/4 = 964 mb, adica 0.964 bar deci, aici, barometrul de pe pompa ar trebui sa indice aprox. aceasta valoare.
#10 Trimis de cristian.boboi la Sâm, 03/03/2018 - 14:53
Atat doar sa imi spune va rog, daca se pune vaselina pe partea mobila care culiseaza pentru a face trecerea de la presiune la vacuum. Vad ca acolo are si un o-ring. Nu trebuie uns putin?
Comentarii
Buna ziua, se poate folosii
Buna ziua, se poate folosii si pentru presiune? Am nevoie sa reglez un actuator de turbo si trebuie sa ii introduc presiune de 0.6
Se poate. Are de la -1 până
Se poate. Are de la -1 până la 3 bari, are gradații și puteți vedea exact ce presiune aplicați.
Bună ziua,.ce volum scoate la
Bună ziua,.ce volum scoate la o apăsare și ce diametru exterior are șutul din capătul pompei?
Bună ziua! Pentru ce se
Bună ziua! Pentru ce se folosește această pompă? Se poate extrage cumva lichidul de frână?
Sistem de frânare
Sistem de frânare
- frâne clasice
- Frâne ABS
- frâne pneumatice
- conducte de frână
- servomecanismul sistemului de frânare
Deaerarea etrierelor de frână
Asigurați-vă că rezervorul de egalizare al sistemului de frânare este umplut cu lichid de frână la valoarea nominală
volum.
Deaerarea trebuie executată în conformitate cu următoarea ordine:
- pompa de frânare, dacă este echipată cu o supapă de aer de purjare;
- etriere de frână de la cel mai aproape de, la cel mai îndepărtat de pompa de frânare.
Conectați furtunul elastic scurt la conectorul situat în partea inferioară a capacului rezervorului pompei.
Închideți rezervorul pompei cu capacul.
Conectați furtunurile elastice lungi la conectorii capacului. Conectați capătul unuia dintre furtunurile lungi la pompă, iar capătul celeilalte la supapa de aer de purjare (montare grăsime) a etrierului de frână.
Utilizați adaptorul dacă este necesar.
Împingeți maneta pompei de 10-15 ori, astfel încât să generați presiune negativă în rezervorul pompei.
Deschideți supapa de aer de purjare cu 1 / 4-1 / 2 de rotație, astfel încât rezervorul pompei să fie umplut cu lichid în sus până la aproximativ 5 cm. Strângeți supapa de aer de purjare.
Deconectați furtunul pompei de la supapa de aer de purjare; procedura de dezaerare a fost încheiată.
Înainte ca procedura de aerisire să se repete pe o altă etrieră, goliți rezervorul pompei de
lichidul de frână și umpleți lichidul de frână în sistemul de frânare la nivelul nominal.
Am inteles!
Am inteles!
Va multumesc!
Daca nu erau conditiile meteo nefavorabile ajungea ieri. Per-total sunt multumit de calitatea produsului si de livrare!
Toate bune!
Va multumim si noi si va
Va multumim si noi si va asteptam cu drag ori de cate ori veti avea nevoie de produse din oferta noastra!
Buna ziua!
Buna ziua!
Am comandat in data de 28.02.2018 aceasta pompa. Astazi a ajuns!
Singura problema pe care o am, este ca indicatorul nu sta exact pe 0. e putin in dreapta, pe prima linie alba de la BAR. Este vreo problema?
Buna ziua, este normal sa va
Buna ziua, este normal sa va afiseze mai mult de 0 pentru ca exista presiunea atmosferica. La momentul scrierii acestui comentariu, spre exemplu, in locatia noastra, presiunea atmosferica este de 723 mm Hg care inseamna 723 * 3/4 = 964 mb, adica 0.964 bar deci, aici, barometrul de pe pompa ar trebui sa indice aprox. aceasta valoare.
Atat doar sa imi spune va rog
Atat doar sa imi spune va rog, daca se pune vaselina pe partea mobila care culiseaza pentru a face trecerea de la presiune la vacuum. Vad ca acolo are si un o-ring. Nu trebuie uns putin?
Pagini